مشاوره انتخاب BPMS مناسب

1399/3/24
مشاوره انتخاب BPMS مناسب

نرم افزارهای BPMS به عنوان یک راهکار قطعی برای افزایش کارایی سازمان ها و بهبود روند اجرای فرآیندها مورد استفاده قرار می گیرند. BPMSها می توانند هزینه های سازمان را کاهش دهند، محدودیت های مکانی و زمانی را از میان بردارند و سرعت رشد فرآیندها را بهبود ببخشند. پس مشاوره انتخاب BPMS مناسب، یک ضرورت به شمار می رود.
 

چرا برای انتخاب BPMS  مناسب به مشاوره احتیاج دارید؟

 

اگر شما به عنوان یک عضو تصمیم گیرنده در مجموعه خود، در حال اقدام به خرید یک نرم افزار BPMS هستید، باید در نظر داشته باشید که انتخاب شما می تواند باعث ایجاد تحولی سرنوشت ساز در مسیر حرکت مجموعه شود. چرا که اگر انتخاب نادرستی داشته باشید، نگرش کل سازمان نسبت به مقوله ی BPMS منفی خواهد شد.
البته این اتفاق منهای مشکلات ناشی از پرداخت هزینه های مربوط به خرید و پشتیبانی و نگهداری نرم افزار است .
 

خرید ناموفق نرم افزار در هر مجموعه ای تبعاتی را به دنبال خواهد داشت که گاها جلب رضایت مجدد سطوح مختلف مجموعه برای خرید نرم افزار جدید را با مشکل مواجه می کند.
با توجه به اینکه در هر مجموعه ای برخی از سطوح نسبت به پیاده سازی نرم افزارها از خود مقاومت نشان می دهند، برای حصول نتیجه باید مشکلات ناشی از این مسئله را به حداقل برسانید.
از سویی دیگر در اغلب موارد امکان تبدیل فرآیندها از یک نرم افزار BPMS به نرم افزار BPMS دیگر وجود ندارد. در شرایطی که از نرم افزارهای BPMS  استاندارد استفاده کنید، ممکن است بتوانید مدل های فرآیندی ترسیم شده را از یک BPMS به BPMS دیگر منتقل کنید، اما امکان انتقال نتایج حاصل از اجرای فرآیندها وجود ندارد.
پس پیش از شروع به کار باید زمانی را برای مشاوره با متخصصان حوزه BPMS اختصاص دهید .
 

 

مشاوره سازنده در جهت انتخاب BPMS مناسب چگونه امکان پذیر است؟

 

متخصصان و کارشناسان ما در مدیریت فرآیند پارس، این دغدغه را ارج نهاده و برای حل آن راهکارهایی اندیشیده اند که به موجب آن هر سازمانی BPMS  مناسب خود را انتخاب خواهد نمود.
مقصود از انتخاب بهترین BPMS الزاما BPMS مشخصی نیست. چرا که هر سازمان بر اساس نیازهای خود، باید BPMS مناسب خود را انتخاب نماید .
کافیست با ما تماس بگیرید تا از مشاوره آنلاین رایگان بهره مند شوید.

 

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری