7 دلیل برای برتری اتوماسیون فرآیند در فضای ابری

1400/11/10
7 دلیل برای برتری اتوماسیون فرآیند در فضای ابری

مشتریان، تامین کنندگان، کارمندان دور کار، شرکای تجاری و حتی مکان‌های خارج از دفتر مرکزی شرکت به سیستم‌های بادوام و همیشه روشن برای انجام کارهای خود نیاز دارند.عمل استفاده از فناوری برای خودکارسازی فرآیندهای معمولی شرکت به عنوان اتوماسیون شناخته می شود. اتوماسیون یک رویکرد اثبات شده برای بهبود چابکی سازمانی و ساده سازی فرآیندهایی است که در غیر این صورت ممکن است بیهوده باشند.

با این حال، بیش تر سیستم‌های اتوماسیون که دارای میزبان محلی هستند، نیاز به هزینه اولیه، زمان راه‌اندازی و نگهداری مداوم دارند. به عنوان یک جایگزین، اکثر محصولات اتوماسیون مبتنی بر ابر آماده استفاده هستند و فقط به یک بار ثبت نام و برخی تنظیمات اولیه نیاز دارند.

علیرغم شواهد فراوان مبنی بر این که اتوماسیون فرآیند مبتنی بر ابر برتر است، بسیاری از کسانی که  این روش را دیر اتخاذ می‌کنند، از تغییر هراس دارند. با این وجود، هر روزی که اتوماسیون فرآیند مبتنی بر ابر به کار نمی‌رود، روزی است که بهره‌وری از بین می‌رود.

قابلیت اطمینان اتوماسیون فرآیند در فضای ابری

گزارش وضعیت اتوماسیون گردش کار نشان داد که 25 درصد از پاسخ دهندگان تقریباً 20 ساعت در هفته را صرف کارهای دستی می کنند.

با این حال، اتوماسیون فرآیندهای کسب و کار مبتنی بر ابر بسیار بهتر از فناوری های سنتی است.

رویکرد مبتنی بر وب به طور قابل توجهی همه کاره است و به راحتی قابل تغییر و استفاده است. به دلیل وجود منابع بی‌پایان (ذخیره‌سازی، شبکه و محاسبات)، فرآیندها می‌توانند به آرامی و سریع اجرا شوند.

راه‌حل‌های اتوماسیون مبتنی بر ابر به دلیل ویژگی‌های گسترده‌ای که دارند، تجربه قابل اعتمادتر و ثابت‌تری را ارائه می‌کنند. چه انتظاری می توانید داشته باشید؟ 99.99% آپ تایم. از سوی دیگر این روش یک راه حل بسیار قابل اعتمادتر نسبت به سیستم های BPA قدیمی است.

مقیاس اتوماسیون فرآیند در صورت نیاز

گردش‌های کاری ابری به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که به سرعت با تقاضاهای در حال تغییر کسب‌وکار سازگار شوند، بدون این که متحمل ارتقاءهای گران قیمت شوند.

استراتژی BPM مبتنی بر ابر به دلیل انعطاف‌پذیری و چابکی‌اش، زمان سریع‌تری را برای بازاریابی اقلام و خدمات فنی استراتژیک شرکت ایجاد می‌کندBPM. در فضای ابری، زمان لازم برای اجرای یک راه حل BPM را کاهش می دهد.

قابل تنظیم بر اساس نیازهای شرکت شما

با سیستم‌های قدیمی، همیشه آزادی سفارشی کردن رویه‌ها را ندارید. در نتیجه، شما باید فرآیندهای خود را حول قابلیت های محدود آن ها بسازید. علاوه بر این، باید راه‌حل‌های دستی ایجاد کنید تا عملکرد از دست رفته را جبران کنید.

از سوی دیگر، برخلاف سیستم‌های داخلی، عملیات ابری ساده و قابل تنظیم هستند. پلتفرم‌های گردش کار مبتنی بر ابر از قابلیت‌های سازنده بصری drag&drop برای سفارشی‌سازی استفاده می‌کنند.مشتریان شرکتی همچنین ممکن است هر عملکردی را برای ایجاد یک جریان فرآیند منحصر به فرد که نیازهای خاص آن ها را برآورده می کند، تغییر دهند.

گسترش انطباق و پروتکل های امنیتی

در فضای ابری، کنترل متمرکزتر است و اطلاعات به راحتی قابل دسترسی است. عدم رعایت مقررات صنعت و قوانین مختلف ممکن است، هزینه های هنگفتی را برای سازمان ها در سراسر جهان به همراه داشته باشد.

خوشبختانه، راه‌حل‌های اتوماسیون مبتنی بر ابر شامل طیف وسیعی از اقدامات امنیتی مانند رمزگذاری داده‌ها، دسترسی مبتنی بر نقش، قابلیت مشاهده مشروط و موارد دیگر است تا اطمینان حاصل شود که شرکت شما داده‌های حساس را به طور ناخواسته به خطر نمی‌اندازد.

همچنین، با مجوزهای مبتنی بر نقش، می‌توانید قوانینی را تنظیم کنید که تنها افرادی که مجوز صریح دسترسی به اسناد حساس را دارند، به آن ها دسترسی داشته باشند.

از این رو، اتوماسیون مبتنی بر ابر، سازگاری کسب‌وکارها را آسان‌تر می‌کند.

 هر بار که یک عملیات خودکار اجرا می شود، گزارش هویت انجام دهندگان کار، مشخصات کار، و مدت زمان انجام آن ها را ثبت می کند. این اسناد می توانند در طول مسیرهای حسابرسی حیاتی باشند و توانایی بیش تری برای نشان دادن انطباق در صورت نیاز ارائه می دهد.

تقویت همکاری

یک پلت فرم اتوماسیون مبتنی بر ابر، همکاری را ترویج می‌کند و به کل گردش کار، از القا شده تا اجرا، ارزش می‌افزاید.

تیم شما می تواند با موفقیت بیش تری با KPI ها روبرو شود و سیلوهای داده را حذف کند. علاوه بر این، اتوماسیون مبتنی بر ابر، دید فرآیند را از طریق داشبوردهای سفارشی‌سازی شده بهبود می‌بخشد.

بنابراین، تیم شما می تواند از این مطالعات عمیق در مورد عملکرد فرآیند برای مشخص نمودن زمینه های بهبود استفاده کند.همچنین، تیم ها را به طور مداوم در مورد تکالیف و وظایف آگاه نگه می دارد و در عین حال مسئولیت پذیری را نیز تقویت می کند.

Cloud هزینه کلی مالکیت را کاهش می دهد

با انتخاب یک راه حل اتوماسیون کسب و کار مبتنی بر ابر، نیاز به صرف منابع اضافی برای نرم افزار یا سخت افزاری را که به مرور زمان مستهلک شده و منسوخ می شوند را کنار می گذارید.

 علاوه بر این، شما برای ارتقاء سخت افزار یا نرم افزار هزینه ای پرداخت نمی کنید و اصلا لازم نیست برای مدیریت پلت فرم اتوماسیون مبتنی بر ابر خود، در محل  کسی را استخدام کنید.

افزایش رضایت کارکنان

بسیاری از سازمان‌ها معمولاً به دلیل سیستم‌های ناکارآمد، برای پیشرفت کارایی اشتباها بار کاری کارکنان را افزایش می‌دهند.

 با این حال، اگر از اتوماسیون مبتنی بر ابر استفاده می کنید، نیازی نیست که از کارمندان خود بخواهید ساعت های بیش تری کار کنند، زیرا می توانید اکثر فعالیت های وقت گیر و دشوار را خودکار کنید.

از آن جایی که در این شرایط تأییدها سریع تر انجام می شوند، تیم ها مجبور نیستند وقت خود را برای انتظار یا یادآوری تاییدها به سرپرستان خود تلف کنند. همچنین، شفافیت پروتکل به شناسایی افراد با عملکرد بالا کمک می کند. با آزاد کردن پهنای باند، اتوماسیون می‌تواند اعضای تیم را به نوآوری و بهبود نحوه کار تشویق کند.اگر به کارکنان خود فضایی و استقلالی بدهید، آن ها را قادر می سازد خلاق تر باشند. این مطمئناً برای شرکت شما مفید است.

به طور خلاصه

اتوماسیون مبتنی بر ابر عملکرد عملیاتی سازمان شما را بهبود می‌بخشد و انحراف کارمندان و مشتریان را کاهش می‌دهد. کارمندان خسته بهترین کار خود را ارائه نمی دهند. بنابراین، واضح است که چرا اتوماسیون فرآیند در ابر برتر است.

ProcessMaker یک پلتفرم اتوماسیون فرآیند دیجیتالی با کد کم حجم است که دارای فرم‌سازهای drag&drop و جریان‌های کاری بصری است تا ایجاد فرآیندهایی با سطوح مختلف پیچیدگی را ساده‌تر کند.

https://www.processmaker.com/blog/7-reasons-why-process-automation-in-the-cloud-is-superior/

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری