فعال سازی گزینه فراموشی کلمه عبور در ProcessMaker

1401/7/28
فعال سازی گزینه فراموشی کلمه عبور در ProcessMaker

در نرم افزار پراسس میکر گزینه فراموشی کلمه عبور در صفحه لاگین به صورت پیش فرض فعال نیست و لازم است تا کاربر ادمین آن را از داخل تنظیمات نرم افزار فعال نماید.

نکته: در صورتی که این گزینه را تا به حال فعال نکرده بودید و پسورد اکانت ادمین پراسس میکر را هم فراموش کرده اید، روش تغییر پسورد آن را می توانید از این لینک مشاهده کنید.

جهت فعال سازی گزینه بازیابی کلمه عبور باید در نرم افزار پراسس میکر وارد تب Admin شده و از منوی سمت چپ، قسمت login را باز کنید. در صفحه ای که سمت راست باز می شود، تیک گزینه Enable Password Recovery را فعال کنید و پس از آن دکمه Save Settings را بزنید (تصویر زیر).

ProcessMaker-password-recovery

 

پس از انجام این کار زمانی که کاربران وارد صفحه لاگین نرم افزار می شوند، گزینه Forgot Password را مشابه شکل زیر مشاهده می کنند:

با کلیک بر روی لینک Forgot Password وارد صفحه جدیدی می شوید که از شما اطلاعات کاربر و آدرس ایمیل را می خواهد.

در فیلد User باید نام کاربری را نوشته و در فیلد Email هم باید آدرس ایمیلی که برای کاربر ثبت شده است را وارد کنید. پسورد جدید به همین آدرس ایمیل ارسال خواهد شد:

 

نکته: در صورتی که پس از وارد کردن فیلدهای User و Email پیغام زیر را مشاهده می کنید، به این دلیل است که آدرس ایمیل کاربر قبلا به عنوان یک ایمیل سرور در نرم افزار پراسس میکر تعریف و متصل نشده است.

 

گروه مدیریت فرآیند پارس دارای سابقه پیاده سازی بیش از 500 فرآیند در حوزه های مختلفی از جمله بازرگانی، مدیریت اسناد مهندسی، ساختمانی، مدیریت جلسات و ... تحت نرم افزار پراسس میکر (ProcessMaker) است و می‌تواند به شما در پیاده سازی و ساخت فرآیندها در پروسس میکر کمک کند.

همچنین گروه مدیریت فرآیند پارس می‌تواند به وسیله ماژول فارسی ساز پراسس میکر، این نرم افزار را برای شما فارسی سازی و شخصی سازی نماید.

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری