5 راه آسان برای انتقال از BPM قدیمی به نرم افزار Cloud BPM

1400/11/28
5 راه آسان برای انتقال از BPM قدیمی به نرم افزار Cloud BPM

نحوه انتقال به نرم افزار Cloud BPM

تغییر ساختاری که در آن تمام فرآیندهای کسب و کار خود را مدیریت می کنید، تأثیر زیادی بر سازمان شما، به خصوص در مراحل اولیه خواهد داشت. اگر در مرحله گذار از یک ابزار BPM لوکال به ابزار BPM ابری هستید، در ادامه پنج راه را به شما ارائه می دهیم تا اطمینان یابید که انتقال به اندازه یک گردش کار خودکار روان خواهد بود.

  1. بخش ها را به صورت مرحله به مرحله انتقال دهید

منطقی نیست که برای انتقال تمام بخش های شرکت خود به فضای BPM ابری  عجله کنید. چون در نهایت منجر به سردرگمی، هرج و مرج و از دست دادن درآمد شرکت می شود.

با یک فرآیند واحد و مهم که محدود به یک بخش است شروع کنید. به این ترتیب، می‌توانید پاسخ را در آن بخش آزمایش کنید و همان طور که در کل شرکت انتقال BPM مبتنی بر ابر را افزایش می‌دهید، یافته های خود را در بخش های دیگر به کار ببرید.

هنگامی که یک بخش را با موفقیت به پلتفرم جدید منتقل کردید، می توانید برای انتقال راحت سایر بخش ها از آن ها کمک بگیرید. به عنوان مثال، اگر بخش منابع انسانی ابتدا دست به کار شود، آن ها می توانند بینش خود را در مورد نحوه بهترین استفاده از  فضای جدید ارائه دهند.

  1. بیش از حد ارتباط برقرار کنید.

فرآیندها، ضربان قلب سازمان شما هستند. تبدیل کل یک سازمان به یک نرم افزار جدید Cloud BPM یک انتقال سخت است. شما باید خیلی بیش تر از آنچه انتظارش را دارید، ارتباط برقرار کنید.

هیچ کس نباید بگوید: "من نمی دانستم اوضاع در حال تغییر است!" از کانال های متعددی برای ارتباط از جمله اعلامیه های ایمیل، جلسات حضوری و تالارهای گفتمان باز استفاده کنید. در حین برقراری ارتباط، پذیرای بازخوردهایی باشید که دریافت می کنید، زیرا ممکن است بتوانید آن ها را در سیستم مدیریت فرآیند کسب و کار ابری جدید خود بگنجانید.

  1. بیش از حد تمرین کنید.

اگر BPM مبتنی بر ابر با طراحی بسیار شهودی را انتخاب کنید، به احتمال زیاد نیازی به آموزش تیم های خود نخواهید داشت. اما هر پلتفرمی با نوعی منحنی یادگیری همراه است، حتی اگر حداقل باشد.

آموزش تیم های داخلی سازمان توسط ارائه دهنده BPM ابری، راهی عالی است برای اطمینان از این که آن ها برای پشتیبانی از پلتفرم در آینده نیز مجهز هستند. با این حال، آموزش به ندرت یک رویداد یکباره است. شما باید جلسات بعدی و یادگیری عمیق را برای کسانی که فرم ها و گردش کار را ایجاد می کنند تنظیم کنید.

  1. برای ادغام آماده شوید.

هیچ محصول Cloud BPM به طور کامل با سایر نرم افزارهای موجود در بازار یکپارچه نمی شود. قبل از این که پلتفرم جدید را برای تیم های خود بپذیرید، تحقیق کنید و یکپارچه سازی با نرم افزارهای مالی، منابع انسانی،ERP  و سایر نرم افزارهای حیاتی خود را تمرین کنید. برخی از آن ها ممکن است به ادغام های API سفارشی نیاز داشته باشند، در حالی که بسیاری از سیستم های ابری ساخته شده را می توان به راحتی متصل کرد.

  1. داده ها را از نرم افزار  BPM قدیمی خود جمع آوری کنید.

می‌خواهید کارایی نرم‌افزار جدید Cloud BPM را با گزینه قبلی خود مقایسه کنید، بنابراین جمع‌آوری داده‌ها در قالبی که قابل خواندن باشد، مهم است. از همه این داده‌ها باید به‌طور ایمن پشتیبان‌گیری شود و در صورتی که لازم باشد به نحوه اجرای فرآیندها در نسخه‌های قبلی اشاره کنید. مطمئن شوید که کل تیم فناوری اطلاعات می‌دانند کجا می‌توان اطلاعات را پیدا کرد و چگونه از آن برای مقایسه استفاده کرد.

ما در گروه مدیریت فرآیند پارس می توانیم ضمن بررسی فرآیندها و جریان کارهای شما، امکان ساخت فرآیند در پروسس میکر را در سازمان شما فراهم آوریم.

سخن پایانی

انتقال به یک محصول جدید BPM مبتنی بر ابر ممکن است دلهره آور به نظر برسد، اما قطعاً حرکت مناسبی برای هر کسب و کار آینده نگر است. اطمینان حاصل کنید که همه اعضای سازمان یکدیگر را در جریان قرار می‌دهند و در حالی که فرآیندهای خود را به یک نرم افزار امن‌تر و در دسترس‌تر منتقل می‌کنید، به آرامی کارها را انجام دهید.

https://kissflow.com/workflow/bpm/cloud-bpm-software-tips/

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری