چگونه نرم افزار BPM مناسب می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد؟

1400/1/22
چگونه نرم افزار BPM مناسب می تواند کسب و کار شما را ارتقا دهد؟

صنعت شما هرچه باشد، برای موفقیت در بازار جهانی رقابتی امروز باید خود و تیم خود را متعهد به پیشرفت مداوم کنید. واقعیت این است که امروزه کسب و کار شما باید همان چیزهایی باشد که همیشه بوده است. مثلا باید ارزش را به گونه ای ارائه دهد که آن را از رقبا متمایز کند. علاوه بر این، باید آماده باشد تا جایی که ممکن است کارآمد و مقرون به صرفه باشد و  مقیاس های خود را همزمان با رشد مشتری خود تنظیم کنید. در ادامه خواهیم گفت که چگونه یک نرم افزار مناسب BPM می تواند کسب و کار شما را بهتر کند.

  • نرم افزار مناسب BPM به شما کمک می کند تا مشتریان را راضی تر نگه دارید.

یک سیستم BPM خوب به شما اطمینان می دهد که فرآیندهای کسب و کار طبق اصول پیش می روند و وقتی مشکلی پیش می آید، افراد مناسب در اسرع وقت از این موضوع مطلع می شوند تا بتوانند کارها را به حالت پایدار برگردانند.

وقتی به فرآیندهای کاری خود اطمینان دارید، می توانید انرژی خود را بر روی بهبود تجربه مشتری برای مشتریان فعلی و ارائه ارزش پیشنهادی که مشتریان بیش تری برای شما به ارمغان می آورد متمرکز کنید.

 نرم افزار BPM به رهبران شما این امکان را می دهد تا چشم اندازی از سطح بالاتر به تمام فرآیندها داشته باشند و اطمینان حاصل شود که فرایندها مطابق انتظار کار می کنند.

  • نرم افزار مناسب BPM به شما کمک می کند تا با رعایت مقررات به طور موثرتری عمل کنید.

پیمانکاران دولتی، موسسات مراقبت های بهداشتی، شرکت های مالی و نهادهای آموزشی باید اطمینان حاصل کنند که آن ها با تمام مقررات قابل اجرا در دولت و صنعت مطابقت دارند. در بسیاری از موارد، آن ها به توانایی ارایه گزارش های حسابرسی و ... نیاز دارند. نرم افزار BPM شما می تواند ضمن ایجاد دنباله حسابرسی و گزارش دهی توانایی اثبات تطابق با همه آن ها، به شما در ایجاد انطباق با مقررات در فرآیندهای کسب و کار کمک کند.

بدون این نوع مدیریت، غفلت از انجام یک الزام نظارتی یا گزارشگری که می تواند برنامه ها و امور مالی را مختل کند، بسیار آسان است.

  • نرم افزار BPM می تواند صرفه جویی در هزینه را افزایش دهد.

اکثر مشاغل پیش از این به دلیل فضای رقابتی کسب و کار همراه با بهبود بعد از خروج از رکود، گام های قابل توجهی برای اداره کردن سازمان با هزینه کمتر برداشته اند. به سادگی ممکن است جایی برای کاهش هزینه ها وجود نداشته باشد، اما نرم افزار BPM می تواند به شما کمک کند تا از طریق گردش کار هوشمند و مدیریت کار، همراه با تجزیه و تحلیل داخلی و گزارش دهی، دادن اطلاعات لازم به  رهبران تیم برای همکاری موثر، ساده سازی فرآیند در صورت امکان و اطمینان از صرف عاقلانه هزینه های عملیاتی تا حد ممکن، در مسیر به حداکثر رساندن صرفه جویی هزینه گام بردارید

  • یک سیستم عالی BPM می تواند روحیه کارمندان را تقویت کند.

با یک راه حل عالی BPM، می توانید اطمینان حاصل کنید که گردش کار منطقی است و کارمندان از فرصت های خودکارسازی و ساده سازی استفاده می کنند. وقتی توانایی انجام این کار را دارید، هر کارمند می داند که با راندمان بالا کار می کند، زیرا فرآیندهای ناکارآمد به تدریج  و به نفع جریان های کاری سریع تر حذف شده و مراحل اضافی را کم می کنند. نرم افزار BPM همچنین به شما امکان می دهد بسیاری از فرآیندها را به صورت خودکار انجام دهید، به عنوان مثال فرآیندهایی که قبلاً بر اساس کاغذهای متحرک ساخته می شدند، الکترونیکی می شوند و حتی در همه دستگاه ها متحرک می شوند.

  • نرم افزار BPM می تواند چابکی کسب و کار شما را بهبود بخشد.

موفقیت در کسب و کار به معنای آماده بودن و توانایی استفاده از فرصت ها در زمان بروز است. با بهینه سازی فرآیندهای نرم افزار BPM و بهبود صرفه جویی در هزینه، می توانید در صورت بروز فرصتی فوق العاده، سرعت تولید را افزایش دهید.

هنگامی که فناوری یا صنعت تغییر می کند، نرم افزار BPM به شما کمک می کند تا هر چه سریع تر و به طور موثر سازگار شوید. یک سیستم برجسته BPM امکان سازگاری سریع با شرایط متغیر را فراهم می کند تا اختلالات به حداقل برسد و در موقعیت بهتری برای رقابت باشید. ابزارهای BPM شما باید انعطاف پذیر و قدرتمند باشد و به شما این امکان را بدهد که در صورت نیاز سریعا فرآیندها یا قوانین پردازش را تغییر دهید.

نتیجه

نرم افزار BPM نسبت به راه حل های سال های گذشته به صورت ماژولار، انعطاف پذیر و قدرتمندتر تکامل یافته است. ProcessMaker نرم افزار جامع متن باز BPM را با مجموعه گسترده ای از ابزارهای درجه یک ارائه می دهد که می تواند برای ایجاد راه حل های BPM متناسب با نیازهای شما کاملاً سفارشی شود.

در همین راستا، از آنجا که بسیاری از سازمان ها این نرم افزار را به هر نحوی تهیه کرده اند، اما ممکن است زمان و یا نیروی متخصص ساخت فرآیند در پروسس میکر را نداشته باشند، لذا گروه مدیریت فرآیند پارس می‌تواند به شما در پیاده سازی و ساخت فرآیندهای سازمان تحت این نرم افزار کمک کند.

منبع : https://www.processmaker.com/blog/how-the-right-bpm-software-can-make-your-business-better/

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری