4 نکته در مورد چگونگی عمل به نتایج استخراج فرآیند

1400/1/18
4 نکته در مورد چگونگی عمل به نتایج استخراج فرآیند

داده ها به تنهایی فرآیندهای شما را بهبود نمی بخشند. این داده ها باید از طریق مدیریت دقیق مورد استفاده قرار گیرند تا روند کار شما بهتر شود. افراد قلب تیم شما هستند، داده ها فقط به شما کمک می کنند آن ها را درک کنید.

مشارکت تیم در ایجاد و تکرار فرآیندها به کارمندان احساس مالکیت می دهد و در نتیجه آن ها روندها را بهتر دنبال می کنند. بهینه سازی فرآیندهای کسب و کار به روشی که به کارمندانتان اجازه می دهد تا روی ایجاد ارزش تمرکز کنند، برای آن ها خیلی خوب و برای تحقق اهداف کسب و کار شما عالی است.

 در ادامه 4 نکته اصلی را به شما ارایه خواهیم داد تا بتوانید براساس داده های جمع آوری شده به موثرترین روش ها عمل کنید.

  • فرآیندهای خود را برای کارمندان عملی کنید.

اگر برای کاوش فرآیندهای خود از استخراج فرآیند استفاده کرده اید، اکنون زمان استفاده از آن ها فرارسیده است که از استفاده کنید تا مطمئن شوید کارمندان شما همیشه فرآیندهای خود را در دسترس دارند تا بتوانند آن ها را دنبال کنند.

 اگر فرآیندها را تعاملی کنید و مراحلی را برای تشویق کارگران برای درگیر شدن با فرآیند در نظر بگیرید، احتمالاً آن ها به طور موثر فرآیندها را دنبال می کنند.

به عنوان مثال، آن ها می توانند داده ها را در لیست بررسی فرآیند وارد کنند که یک رکورد برای شما ایجاد می کند و همچنین استفاده از فرآیند مستند را اعمال می کند.

  • بهبود پیوستگی روند از طریق ایجاد اتحاد در پشتیبانی و موافقت اعضای تیم درباره چشم انداز و اهداف پروژه

  اگر مطابقت اطلاعات شما با رویه ها ضعیف است، احتمالاً تیم شما اهمیت استفاده از روند تعریف شده را نمی بینند.

 این مسئله می تواند نشانه ای هشدار دهنده برای طیف وسیعی از دلایل مختلف باشد. ممکن است افرادی که هر روز آن کار را انجام می دهند بدانند که روند اجرای فرآیندهای شما خیلی خوب نیست، از این رو آن ها برای این کار تلاش نمی کنند.

یا ممکن است فرهنگ میانبرها آن قدر عمیق نفوذ کرده باشد که مردم به عنوان استاندارد گوشه هایی از کارها را برش دهند: عادی سازی انحراف.

سعی کنید کارکنان را در ایجاد فرآیند مشارکت دهید زیرا این کار تمایل آن ها را برای پیگیری روند در آینده افزایش می دهد.

  • فرآیندهای خود را به صورت تکراری بهینه کنید.

اکنون که داده هایی برای فعالیت دارید، نیازی نیست که تغییرات عمده را انجام دهید تا بتوانید نتایج را قضاوت کنید.

با استفاده از این سطح بینش جدید می توانید تغییر دهید و آزمایش کنید. به تدریج روند خود را بهبود ببخشید. این ایده بهبود مستمر بهترین روش در تولید اصول ناب در شرکت های استاندارد است.

مفهوم ژاپنی کایزن در تویوتا استفاده می شود و در مورد پیشرفت های مکرر تکرار شونده است. با تمام داده های خود می توانید از این فرصت ها نهایت استفاده را ببرید!

  • مناطقی از فرآیند خود را برای افزایش کارایی خودکار کنید.

در یک بررسی مشخص شد که نمایندگان تیم فروش به طور میانگین فقط 32٪ از وقت خود را صرف فروش می کند، بقیه زمان را با ورود داده ها و سایر کارهای پشتیبانی پر می کنند.

 هنگامی که فرآیندهای دقیق و مشخصی ایجاد شد، می توانیم این تنگناها و مناطق کند را شناسایی کرده و بررسی کنیم تا چه حد می توانند خودکار شوند.

منبع : https://www.process.st/process-mining/

 

 

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری