مروری بر قابلیت های مهم نرم افزار پراسس میکر (ProcessMaker)

1402/11/1
مروری بر قابلیت های مهم نرم افزار پراسس میکر (ProcessMaker)

مروری بر قابلیت های مهم نرم افزار پراسس میکر (ProcessMaker)

فرم ساز

فرم ساز نرم افزار PROCESSMAKER به تحلیلگران این اجازه می دهد برای هر شرکتی فرم های سفارشی طراحی نماید. واسط کاربری کار تحلیلگران برای افزودن فیلدهای مختلف را بسیار اسان نموده است. مطمئنا استفاده از فرم های تحت وب یک عنصر کلیدی برای موفقیت شرکتهای تجاری و ادارات دولتی و خصوصی به حساب می آید.

ساختن سند خروجی

در هر شرکت یکی از مهترین وظایف بخش اداری تنظیم و تدوین بسیاری از فرم ها، نامه، فاکتور و قرارداد جهت بایگانی در پرونده، پرداخت های مالی و …محسوب می شود.

Web Services API

نرم افزار پروسس میکر به گونه ای طراحی شده که می تواند سرویس های دیگر در نرم افزار های دیگر را دریافت و در سامانه خود به گردش در آورد. برای مثال فرض کنید می خواهید فرآیندی را بسازید که در آن هر کاربر میهمان فرم پیشنهادات و انتقادات مد نظر خود را تکمیل و در سامانه به گردش درآورد.

عیب یابی پیشرفته

کاربران با  بی حوصلگی در مورد عیب یابی گردش کاری سخن می گویند ولی ما  ادعا می کنیم که یکی از بهترین ها در مورد عیب یابی گردش کاری فرآیندها، درک چگونگی قواعد تجاری، خدمات وب و اسکریپت ها در حال کار در فرایند در صنعت BPM  هستیم .

مدیریت کاربران در گردش کاری

مدیریت کاربران در فرآیند ها یکی از ویژگی های قدرتمند نرم افزار پروسس میکر است. با قابلیت های متفاوت موجود در مدیریت گردش های کاری، یک مدیر سامانه میتواند یک گردش کاری متفاوت را تعریف نماید و در این فرآیند مراحل مختلف کاری را به کاربران متفاوت  مربوط نماید و همچنین میتواند امکان گزارش گیری را به مدیران فرآیند واگذار نماید. یکی از قابلیت های خوب سامانه این است که شما میتوانید به کاربران مختلف دسترسی های متفاوتی را بدهید.

کارتابل ها

کارتابل ها یک قابلیت نرم افزار پراسس میکر است که محل دسترسی کاربران عادی به حساب می آید. ظاهر صفحه به مانند یک ایمیل طراحی شده است. از قسمت های مهم کارتابل می توان به کارتابل جاری، پیش نویس، سوابق و پیگیری اشاره نمود.

یک در خواست در نرم افزار PROCESSMAKER یک آیتم ساده و فعال است که از کاربری به کاربر در جریان است. هر کدام از درخواست ها یک شماره یکتا دارند که میتوان به این وسیله آن ها را پیگیری کرد و هر درخواست در زمانی که به دست یک کاربر برسد در کارتابل جاری او قابل مشاهده خواهد بود.

موارد داخل کارتابل را می توان طبقه بندی وفیلتر کرد و حتی بر روی آنها جستجو انجام داد. کاربران میتوانند کارتابل جاری را براساس فیلد های متفاوتی مرتب سازی نمایند. کاربر در زمان مشاهده یک درخواست در کارتابل جاری خود اطلاعات آن درخواست از جمله این درخواست توسط چه فردی ارسال شده است، تاریخ ارسال درخواست، اولویت درخواست، درخواست مربوط به کدام فرآیند کاری است و در کدام مرحله کاری به دست کاربر نهایی رسیده است را در اختیار دارد.

ارسال پیام در حین انجام فرآیند

این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که تمام اطلاعات مورد نیاز هر درخواست به صورت فرم از کاربر دریافت شود. این کار حداکثر شفافیت در اطلاعات ارسالی را به همراه داشته است. با درصد کم در صورتی که کاربری با شک یا شبهه ای در اطلاعات ارسالی مواجه شود باز هم نیاز به تلفن یا حضور فیزیکی شخص نیست.

در همین راستا، از آنجا که بسیاری از سازمان ها این نرم افزار را به هر نحوی تهیه کرده اند، اما ممکن است زمان و یا نیروی متخصص ساخت فرآیند در پروسس میکر را نداشته باشند، لذا گروه مدیریت فرآیند پارس می‌تواند به شما در پیاده سازی و ساخت فرآیندهای سازمان تحت این نرم افزار کمک کند.

ما در گروه مدیریت فرآیند پارس می توانیم ضمن بررسی فرآیندها و جریان کارهای شما، امکان فرآیندهای آماده پروسس میکر را در سازمان شما فراهم آوریم.

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری