انتخاب بهترین نرم افزار BPM

1400/10/7
انتخاب بهترین نرم افزار BPM

انتخاب صحیح نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار در بازار شلوغ امروز، آن قدرها هم خسته کننده نیست. از طرف دیگر این تصمیمی نیست که ساده گرفته شود زیرا برای خرید سازمانی، محصول مورد نظر باید به اندازه کافی متقاعد کننده باشد. انتخاب اشتباه نه تنها به معنای هدر دادن سرمایه گذاری روی نرم افزار است، بلکه می تواند به ساعت ها و تلاش از دست رفته نیز برسد.

اگر سرگردان هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید، به مکان مناسب آمده اید. این راهنما همه آنچه را که باید در مورد انتخاب نرم افزار مناسب مدیریت فرایندهای کسب و کار بدانید به شما می گوید.

پردازنده Processmaker

Processmakerنرم افزار  یک راه حل BPM و گردش کار با کد کم حجم است که به شما امکان می دهد فرآیندهای تجاری را طراحی، خودکارسازی  و استقرار دهید.  Processmaker  برای شرکت هایی که به نرم افزار BPM در مقیاس سازمانی و آماده تولید نیاز دارند ایده آل است.

قبل از این که بدانید بهترین نرم افزار BPM برای شما کدام است، بهتر است بدانید که باید چه ویژگی هایی را ارائه دهد.

ابزار نمودار فرآیند بصری : بهترین نرم افزار BPM به کاربران این امکان را می دهد تا بدون مهارت برنامه نویسی، گردش کار را با سهولت طراحی کنند. این ویژگی کنترل را در دست کاربر نهایی قرار می دهد.

طراح فرم  drag &drop : باید در نظر بگیرید که کاربران نهایی با چه چیزی راحت خواهند بود؟ آیا می توانید پیش بینی کنید که با پیچیده تر شدن فرآیندها همچنان کاربران بتوانند به سهولت فرم ها را طراحی کنند؟

تحرک : سیستم های BPM که همراه برنامه های تلفن همراه نیستند، شما را برای شکست آماده می کنند. وقتی تأییدیه های مورد نیاز تسهیل نشوند، فرآیندها را در معرض تاخیر قرار می دهد.

گزارش و تجزیه و تحلیل : یکی از عواملی که اجرای BPM را بسیار برتر از دیجیتالی شدن می کند، تجزیه و تحلیل و گزارش دهی قدرتمند است. این ابزار برای به دست آوردن بینش در مورد نحوه عملکرد فرایندها و بهبودهایی که مورد نیاز است بسیار مهم هستند.

ادغام آسان : توانایی ادغام با سایر نرم افزارها در نرم افزار BPM بسیار مهم است. اگر نرم افزار BPM انتخاب شده نتواند ادغام شود، این بدان معناست که زمان و تلاش زیادی صرف انتقال داده ها بین برنامه ها می شود.

مدیریت مورد تطبیقی : همه کارهای انجام شده در سازمان ها مانند فرآیندها به خوبی تعریف و ساختار بندی نشده اند. همواره میزان قابل توجهی عدم قطعیت وجود دارد که نمی توان آن را با روش متداول BPM مدیریت کرد. وقتی نرم افزار BPM شامل ویژگی های مدیریت مورد تطبیقی ​​باشد، راه حل جامع تری ارائه می دهد.

مدیریت داده ها و اسناد : امروزه مشاغل با سرعتی بی سابقه کار می کنند. منطقی است که حجم داده ها و اسناد تولید شده عظیم باشد. یک سیستم BPM خوب می تواند داده ها و اسناد را به طور موثر مدیریت کند و یک منبع بسیار ارزشمند از دانش ایجاد و حفظ کند.

کنترل دسترسی مبتنی بر نقش : امنیت داده ها نگرانی مهمی برای سازمان ها است. نرم افزار BPM را انتخاب کنید که کنترل دسترسی ریز به داده ها را تسهیل می کند. محدود کردن دسترسی به داده های محرمانه بر اساس نقش ها، روشی موثربرای اطمینان از " دست نخورده ماندن" امنیت است.

همکاری : صرف نظر از ماهیت کار، ارتباط موثر بین مجریان وظایف، همواره یک نیاز است. برای بهره وری مطلوب، بهتر است همه مکالمات پیرامون کار در یک پلت فرم واحد انجام شود. تعویض بین برنامه های ارتباطی آشفته و زمان بر است.

ادغام مدیریت پروژه : گاها مشاغل فعالیت هایی را یک بار انجام می دهند که نمی توان آن ها را به عنوان فرآیند طبقه بندی کرد. گاهی حتی پروژه ها نیاز به ساده سازی و بهینه سازی دارند. انتخاب یک نرم افزار BPM که این امکان را برطرف می کند و شامل توانایی مدیریت موثر پروژه ها می شود، بسیار ارزشمند خواهد بود.

ارزیابی نرم افزار BPM

در ادامه  لیستی از سوالات مفید برای بررسی نرم افزار BPM ارائه شده است.

  • نیازهای BPM تیم شما چیست؟ برای دستیابی به چه اهداف تجاری امیدوار هستید؟
  • بودجه مورد تأیید تیم مالی شما چقدر است؟
  • شما به چه نوع میزبانی نیاز دارید - در پیش فرض یا ابر؟
  • کدام مدل مجوز را ترجیح می دهید - منبع باز، نسخه های محدود رایگان یا نسخه های کاملاً پولی؟
  • هزینه نرم افزار چقدر است؟ هزینه های پنهان چقدر است؟
  • در صورت وجود، مشتریان فعلی چه چالشی (مشکل) را تجربه می کنند؟
  • مشتریان فعلی چه نوع ROI دریافت می کنند؟
  • کاربران نهایی چه سطح دانش فنی دارند؟
  • آیا نرم افزار BPM مقیاس دارد؟
  • آیا می تواند به مقررات صنعت پایبند باشد؟
  • تیم قبل از استفاده از نرم افزار به چه میزان آموزش نیاز خواهد داشت؟
  • نظرات در مورد پشتیبانی محصول چیست؟

https://kissflow.com/workflow/bpm/best-bpm-software/

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری