چرا نرم افزار BPMS خریداری شده، در سازمان شما به درستی اجرا نمی شود؟

1402/2/5
چرا نرم افزار BPMS خریداری شده، در سازمان شما به درستی اجرا نمی شود؟

احتمالا شما هم با شرکت های زیادی مواجه شده اید که اقدام به خرید نرم افزار BPMS کرده اند، اما این نرم افزار در سازمان مربوطه به درستی اجرایی نشده و مورد استفاده قرار نگرفته است.

یکی از دلایل کنار گذاشته شدن این گونه نرم افزارها در بسیاری از سازمان ها، مربوط به عدم توانایی سازمان در پیاده سازی فرآیندهای خود تحت آن است.

به عبارتی، بسیاری از سازمان ها در زمان خرید نرم افزار مدیریت فرآیندها متاسفانه درک درستی از نحوه استفاده از این نرم افزار نداشته و همچنین تیم و افراد فنی موردنیاز برای پیاده سازی فرآیندها در آن را در اختیار ندارند.

 

فارغ از این که از کدام نرم افزار BPMS استفاده می کنید، بهره گیری از افراد فنی با توانایی نرم افزاری و IT یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در فاز پیاده سازی فرآیندها تحت نرم افزار bpms است و اگر سازمان چنین افرادی را در میان پرسنل خود نداشته باشد، لازم است تا از سایر تیم ها و افراد فعال در این حوزه در جهت پیش برد کار استفاده نماید.

 

ما در گروه مدیریت فرآیند پارس انواع خدمات نرم افزاری و فنی را در جهت پیاده سازی فرآیندها تحت نرم افزار پروسس میکر (ProcessMaker) به سازمان شما ارایه خواهیم داد و کلیه فرآیندها را تحت این نرم افزار BPMS برای شما اجرایی خواهیم کرد.

 

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری