ساخت تایم شیت میزان کارکرد بر روی پروژه ها، در نرم افزار ProcessMaker

1402/4/28
ساخت تایم شیت میزان کارکرد بر روی پروژه ها، در نرم افزار ProcessMaker

بسیاری از سازمان ها به خصوص در شرکت های پروژه محور و حوزه EPC، پرسنل سازمان همه روزه بر روی فعالیت ها و پروژه های مختلفی کار می کنند. در این سازمان ها برای مدیران اهمیت دارد که میزان کارکرد پرسنل خود را در زمان حضور در شرکت و میزان کار بر روی هر پروژه ارزیابی کنند.

فرآیند تایم شیت که در سازمان های مشابه توسط گروه مدیریت فرآیند پارس در این راستا تحت نرم افزار پروسس میکر (ProcessMaker) پیاده سازی شده است، این امکان را فراهم می سازد تا هر یک از پرسنل سازمان در هر روز با ثبت تایم شیت خود، مشخص کند که از چه ساعتی تا چه ساعتی بر روی چه پروژه یا فعالیتی در سازمان کار کرده است. در نهایت مواردی همچون میزان کارکرد کل هر شخص در هر روز، مدت زمان اتلاف وقت و ... توسط نرم افزار به صورت خودکار محاسبه می گردد.

همچنین مدیران در بلند مدت می توانند گزارشات مختلفی از میزان کارکرد مفید هر شخص و یا میزان کل کار سازمان بر روی یک پروژه را از نرم افزار دریافت کنند.

لازم به ذکر است که این فرآیند می تواند با اتصال به نرم افزار حضور و غیاب سازمان، ساعت ورود و خروج هر فرد به سازمان در هر روز را دریافت کرده و در تایم شیت نمایش دهد. بدین ترتیب پرسنل در همان بازه زمانی حضور خود در شرکت کارکرد خود را ثبت می نمایند. همچنین گزینه دورکاری نیز بر روی فرم برای پرسنلی که در شرکت حضور فیزیکی نداردن، میسر می باشد.

جهت مشاهده فرآیند پیاده سازی شده و نحوه عملکرد آن می توانید ویدیوی فرآیند ثبت تایم شیت عملکرد پرسنل در نرم افزار ProcessMaker را از این لینک مشاهده نمایید. همچنین شما می توانید با این محصول در صفحه پکیج تایم شیت پروسس میکر به طور کامل آشنا شوید و آن را خریداری نمایید.

 

گروه مدیریت فرآیند پارس با سابقه پیاده سازی بیش از 500 فرآیند در حوزه های مختلفی از جمله بازرگانی، مدیریت اسناد مهندسی، ساختمانی، مدیریت جلسات و ... تحت نرم افزار پراسس میکر (ProcessMaker) است و می‌تواند به شما در پیاده سازی و ساخت فرآیندها در پروسس میکر کمک کند.

همچنین گروه مدیریت فرآیند پارس می‌تواند به وسیله ماژول فارسی ساز پراسس میکر، این نرم افزار را برای شما فارسی سازی و شخصی سازی نماید.

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری