3 مزیت BPM همراه

1400/11/18
3 مزیت BPM همراه

راه حل های سازمانی تلفن همراه طرز فکر "تجارت در حال حرکت" را که بسیاری از شرکت ها می توانند از آن بهره مند شوند، ترویج می کند. از بهبود روابط با مشتریان گرفته تا افزایش بهره وری کارکنان، معرفی تحرک می تواند مزایای زیادی را به همراه داشته باشد، شرکت ها باید بر روی راه حل های مناسب BPM تلفن همراه سرمایه گذاری کنند تا از نیازهای گردش کار خود پشتیبانی کنند.

امروزه به دلیل وجود رقابت زیاد درهر صنعت، راه حل های مدیریت فرآیندهای کسب و کار برای موفقیت عملیاتی بسیار حائز اهمیت است. از امور مالی گرفته تا مراقبت های بهداشتی، معرفی نرم افزار BPM با کیفیت بالا می تواند با کمک به خودکارسازی فرایندهای اساسی، کارایی را افزایش داده و زمان انجام کار را به حداقل برساند و وقت کارکنان را برای تمرکز موثر تر بر کارهای حیاتی آزاد کند. با توجه به سرمایه گذاری در راه حل های BPM تلفن همراه، شرکت ها باید با 3 مزیت اصلی این راه حل ها روبرو شوند.

1. برنامه ریزی سریع تر

نه تنها بهره وری عمومی افزایش می یابد، بلکه دوره های برنامه ریزی که مدیران شرکت باید برای آماده سازی بهتر خود و کارکنان برای استراتژی های جدید، معرفی محصولات و سایر زمینه های حیاتی عملیات انجام دهند نیز افزایش می یابد. با سرعت بخشیدن و بهبود دوره های برنامه ریزی، شرکت ها زمان وقفه بین پروژه ها و زمان های بهره وری بالا را به حداقل می رسانند.

2. افزایش سود

موبایل  BPM می تواند تأثیر مستقیمی بر بازگشت سرمایه داشته باشد، زیرا شرکت ها قادر خواهند بود از قدرت راه حل های تلفن همراه و نرم افزارهای مدیریت فرآیند برای افزایش سود کلی استفاده کنند. موبایل  BPM باعث افزایش بازده می شود. بهینه سازی مدیریت فرآیند از طریق تحرک نیز بهبود قابل توجهی در دسترسی ایجاد کرده و تمرکز کارکنان را با ارائه کار از راه دور و مزایای مربوط به آن بهبود می بخشد..

3. دسترسی بهتر به اطلاعات

با استفاده از راه حل های تلفن همراه، دسترسی متخصصان به اطلاعات کلیدی، صرف نظر از مکان آن ها، بهبود می یابد. موبایل BPM به کارکنان اجازه می دهد تا داده ها را در ملاقات ها، در جاده ها یا از خانه در مواقع بحرانی بررسی کنند، در حالی که زحمت انجام این کار را به حداقل می رسانند. این امر برای BPM بسیار مهم است، زیرا به افزایش کیفیت عملیات در هر کجا و هر زمان کمک می کند.

با استفاده از مزایای ترکیبی تلفن همراه و BPM، شرکت ها می توانند بهره وری و ROI را افزایش دهند و با  سرمایه گذاری روی هر دو (تلفن همراه و BPM)، بیش تر از هر یک از آن ها سود ببرند. بازده بهینه به ارائه خدمات با کیفیت بیش تر، کمک می کند و کارایی کسب و کار را افزایش می دهد و اطمینان می دهد که شرکت از سایر استقرارهای تکنولوژیکی خود نیز بیش ترین بهره را می برد.

 

گروه مدیریت فرآیند پارس می تواند کلیه خدمات فنی موردنیاز را در جهت پیاده سازی و ساخت فرآیندها در پروسس میکر به شما ارایه دهد.

https://appian.com/blog/2013/3-benefits-of-mobile-bpm.html

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری