7 دلیل برای این که چرا به نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار ابری (BPM) نیاز دارید

1400/12/22
7 دلیل برای این که چرا به نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار ابری (BPM) نیاز دارید

تغییر اجتناب ناپذیر است. در کسب و کار هم مانند زندگی، شما این گزینه را دارید که به طور فعال تغییر شکل داده و رشد کنید و یا پس از این که برای به دست آوردن مزیت رقابتی خیلی دیر شده است، به تقاضاهای ضروری صنعت واکنش نشان دهید.در حالی که برنامه های کاربردی مدیریت فرآیند کسب و کار جدید نیستند، پیشرفت تکنولوژی اکنون این فرصت را به شما می دهد تا به سمت نرم افزار مدیریت فرآیند کسب و کار ابری حرکت کنید.

پس چرا باید از یک سیستم قدیمی به یک راه حل BPM ابری حرکت کنید؟ این یک موضوع تکاملی است. هنگامی که با محیط در حال تغییر خود سازگار می شوید، تکامل پیدا می کنید یا سازمان شما به سرعت با بن بست مواجه می شود.برنامه‌های کاربردی مدیریت فرآیند کسب‌وکار ابری (BPM) مایل‌ها جلوتر از برنامه‌های قبلی خود هستند.

 مدیریت فرآیند کسب و کار ابری (BPM) چیست؟ 

مدیریت فرآیندهای کسب و کار ابری یک راه حل است که به شما امکان می دهد گردش کار ایجاد کرده و آن ها را بهینه کنید. بدون نیاز به نصب حتی یک مگابایت نرم افزار بر روی سخت افزار اداری خود، می توانید از این راه حل های نرم افزاری مبتنی بر ابر برای ساده سازی و بهینه سازی فعالیت های تجاری روزمره استفاده کنید.

در این جا 7 دلیل برای نیاز به نرم افزار Cloud BPM آورده شده است:

1. به حداقل رساندن خطاها

راه حل های Cloud BPM به شما کمک می کند تا میزان خطا را به حداقل برسانید. با کوه های کاغذبازی و ورود دستی داده ها، آن هم پر از اشتباه خداحافظی کنید. چندین رکورد نیز حذف می شوند زیرا تغییرات همگام سازی شده و برای هر تیمی که دسترسی دارد قابل مشاهده است.

2. در هر مکان، در هر زمان دسترسی

سیستم های قدیمی داده ها را در یک درایو محلی ذخیره می کنند. این می تواند از نظر دسترسی محدود باشد.

از طرف دیگر،Cloud BPM  اطلاعات را در یک پایگاه داده متمرکز ذخیره می کند و بدین ترتیب دسترسی را در هر زمان از هر مکان ممکن می کند. علاوه بر این، سهامداران می توانند از هر دستگاهی به برنامه دسترسی داشته باشند.

3. داده های امن

امنیت داده‌ها نگرانی‌ای است که اغلب سازمان‌ها زمانی که فرصت انتقال به BPMفرایند کسب و کار  ابری ارائه می‌شود، بیان می‌کنند. محدود کردن دسترسی به اطلاعات محرمانه در فهرست الزامات قرار دارد.

برنامه‌های Cloud BPM با طیف گسترده‌ای از ویژگی‌های امنیتی مانند دسترسی مبتنی بر نقش، مشاهده شرطی، رمزگذاری داده‌ها و موارد دیگر ارائه می‌شوند. ارائه دهندگان خدمات مدیریت فرآیند کسب و کار ابری مشهور، برنامه های خود را بر روی پلتفرم های قابل اعتمادی مانند سرویس های وب آمازون یا پلت فرم گوگل ابری میزبانی می کنند که به نوبه خود امنیت اطلاعات حساس را بهبود می بخشد.

4. تجربه قابل اعتماد و ثابت

سیستم های قدیمی از نظر تجربه ای که ارائه می دهند از شهرت زیادی برخوردار نیستند. در بهترین حالت، آن ها دست و پا گیر و وقت گیر هستند. کاربران دائماً توسط احتمال خرابی سرور و حملات ویروس یا بدافزار تهدید می شوند.

با Cloud BPM، فروشندگان یک نسخه پشتیبان تهیه می کنند تا اطمینان حاصل کنند که حداقل زمان خرابی وجود دارد. آن ها همچنین از داده ها با استفاده از فایروال های داخلی محافظت می کنند.

5. راه اندازی و نگهداری حداقل

هنگامی که از نرم‌افزار داخلی استفاده می‌کنید، با جزئیات بی‌پایانی مانند نصب، پیکربندی، ذخیره داده‌ها، اطمینان از فضای کافی برای اجرای نرم‌افزار، خرید سخت‌افزار اضافی و تنظیم پشتیبان‌گیری مواجه می‌شوید.

در مورد به روز رسانی ها، نصب آن ها در هر سیستم و برنامه ریزی زمان توقف مورد نیاز، همگی جزئی از مسئولیت شما می شود. هر آنچه که نرم افزار برای عملکرد نیاز دارد، بر دوش شما می افتد.

با Cloud BPM، فروشنده مسئولیت تمام عملیات روزانه برنامه را بر عهده می گیرد. این شامل جنبه هایی مانند عملکرد، حافظه، ذخیره سازی، میزبانی، پشتیبان گیری و خرابی است. در صورت انتشار جدید یا رفع اشکال، بلافاصله برای همه کاربران اجرا می شود. این به این معنی است که بخش فناوری اطلاعات شما می تواند بر سایر موارد تمرکز کند. در همین حال، هر مشکلی که با آن روبرو می شوید به راحتی با پشتیبانی شبانه روزی از فروشنده مدیریت فرآیند کسب و کار ابری شما برطرف می شود.

6. همکاری بهتر

همکاری با Cloud BPM بسیار آسان است، صرف نظر از این که تیم های شما در یک طبقه اداری یا قاره های مختلف هستند. اسناد متمرکز، چک لیست های دیجیتال و جریان فرآیند خودکار، دسترسی سهامداران به اطلاعات را در صورت نیاز امکان پذیر می کند.

7. بینش بهبود یافته

برنامه های کاربردی Cloud BPM دارای قابلیت های گزارش دهی هستند که بینش جامعی را ارائه می دهند. با توجه به این که همه داده ها در یک پایگاه داده مرکزی ذخیره می شوند، نظارت و تجزیه و تحلیل الگوها ساده تر می شود. اطلاعات جمع‌آوری‌شده از این گزارش‌ها می‌تواند به اصلاح استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های حیاتی کمک کند.

سیستم‌های BPM قدیمی دیگر نمی‌توانند به سازمان‌ها کمک کنند تا با پیشرفت‌های سریع در صنعت شما همراه باشند. سازمان شما به راه حلی نیاز دارد که استفاده از آن ساده، آسان و برای فرآیندهای شما بهینه شده باشد.

ما در گروه مدیریت فرآیند پارس می توانیم ضمن بررسی فرآیندها و جریان کارهای شما، امکان ساخت فرآیند در پروسس میکر را در سازمان شما فراهم آوریم.

https://kissflow.com/workflow/bpm/cloud-bpm-software-top-7-reasons/

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری