پنج قدم برای موفقیت در BPM CLOUD

1400/12/26
پنج قدم برای موفقیت در BPM CLOUD

 رایانش ابری یک فناوری است که می‌تواند عملیات شرکت‌ها و فناوری اطلاعات را تغییر دهد و منجر به حصول دستاوردهای مالی و افزایش بهره‌وری شود. با این حال، ابر با منحنی یادگیری شیب دار همراه است. به حداکثر رساندن ارزش ابر به این بستگی دارد که بتوانیم تلاش‌های فناوری اطلاعات را با الزامات تجاری هماهنگ کنیم. فناوری‌های استراتژیک مانند نرم‌افزار مدیریت فرآیند کسب‌وکار می‌توانند به سازمان‌ها در تحقق این امر کمک کنند. راه حل هایی مانند نرم افزار BPM  می توانند به سازمان ها در بهینه سازی سیستم های ابری خود کمک کنند. با این حال، شرکت‌ها باید مطمئن شوند که شروع خوبی برای قرار دادن خود در مسیر موفقیت ابری دارند.

 مرحله 1: کمی تحقیق کنید  

رایانش ابری یک اکوسیستم تکنولوژیکی گسترده است که مجموعه‌ای از راه‌حل‌ها را که طیف وسیعی از نیازها را برآورده می‌کنند را شامل می‌شود. هیچ نوشدارویی در فضای ابری وجود ندارد، اما سیستم‌هایی وجود دارند که وقتی با نیازهای شرکت هماهنگ شوند، می‌توانند تأثیر مثبت زیادی داشته باشند. درک پیشنهادات مختلف موجود در فضای ابری، در تصمیم گیری برای خرید صحیح، امری حیاتی است.

 مرحله 2: چندین بخش را درگیر کنید

رایانش ابری در درجه اول یک راه حل فناورانه است، اما تأثیر چشم گیری بر بخش های تجاری دارد. این تأثیر به قدری آشکار است که بسیاری از سازمان ها بدون نظارت IT سرمایه گذاری های ابری انجام می دهند. واقعیت این است که رایانش ابری تأثیر عمده‌ای بر مسیر شرکت‌ها و فناوری اطلاعات دارد و مشارکت گروه‌ها از هر دو طرف برای ایجاد پایه‌ای برای موفقیت، امری حیاتی است.

مرحله 3: با فروشندگان مناسب شریک شوید

ارائه دهندگان ابر مانند یک راه نجات هستند. آن ها شما را به خدماتی که نیاز دارید متصل می کنند، قابلیت اطمینان و امنیت داده ها را تضمین می کنند و موقعیت شما را برای عملکرد انعطاف پذیرتر فراهم می کنند. یافتن ارائه‌دهنده مناسب برای مشارکت می‌تواند بسیاری از چالش‌های مرتبط با ابر را حل کند.

  مرحله 4: با یک پروژه آزمایشی شروع کنید  

یک پروژه آزمایشی یک راه عالی برای شروع کار سازمان در فضای ابری است. یک پروژه آزمایشی به کاربران اجازه می دهد تا با این فناوری آشنا شوند و به کسب و کارها این فرصت را می دهد تا قبل از حرکت به سمت استقرار در مقیاس بزرگ، کارهایی را که برای اصلاح برنامه های ابری خود نیاز دارند، شناسایی کنند.

مرحله 5: BPM  و راه حل های مشابه را در نظر بگیرید

فناوری‌هایی که به کسب‌وکارها کمک می‌کنند پایه‌های ایجاد شده توسط ابر را در دست بگیرند و آن را بهبود بخشند، برای مدیریت راه‌حل های پیچیده حیاتی هستند. سیستم‌های Cloud BPM می‌توانند داده‌ها و فرآیندها را در چندین برنامه کاربردی ابری یکپارچه کنند، شکاف‌های بین خدمات ارائه‌شده از منابع مختلف را پر کنند و به کاربران تجاری کمک کنند تا خدمات فناوری را با عملیات روزمره خود هماهنگ کنند. سیستم‌های BPM و راه‌حل‌های دیگری که عملیات ابری را بهبود می‌بخشند، می‌توانند گام نهایی مهمی در موقعیت‌یابی یک شرکت برای موفقیت با استفاده از فناوری باشند.

ما در گروه مدیریت فرآیند پارس می توانیم ضمن بررسی فرآیندها و جریان کارهای شما، امکان ساخت فرآیند در پروسس میکر را در سازمان شما فراهم آوریم.

https://appian.com/blog/2013/five-steps-to-cloud-success.html 

دیدگاه ها

هیچ دیدگاهی تا به این لحظه در این صفحه ثبت نشده است

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بیان کنید.




تماس فوری
تماس فوری